Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru

Uwaga: W celu otrzymania pełnowartościowego zwrotu kwoty zakupu - towar nie może nosić śladów użytkowania a produkty intymne, które są zafoliowane lub zaplombowane nie mogą zostać przez Ciebie wcześniej otwarte (plomby i folie muszą zostać nienaruszone).

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.

 

Reklamacja

Jeśli zakupiony produkt posiada wady, możesz zgłosić jego reklamację. Do jej złożenia potrzebny Ci będzie dowód zakupu (np. wyciąg z konta, potwierdzenie płatności online).

Rekomendujemy poinformowanie nas przed wysłaniem produktu. Czasem problem nie leży w produkcie i wystarczy nacisnąć przycisk mocniej, naładować urządzenie lub wyłączyć tryb podróży.

 

Jak zgłosić zwrot/reklamację?

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: ul. Obrońców Tobruku 27/182, 01-494 Warszawa.

Najlepszym rozwiązaniem dla zwrotu oraz reklamacji jest szybkie zwroty InPost. Formularz zwrotu znajdziesz na stronie szybkiezwroty.pl. Wybierz nasz sklep internetowy gpls.pl i uzupełnij dane dotyczące zamówienia i kontaktu z Tobą. W przypadku reklamacji należy opisać jak najbardziej szczegółowo problem.

Czekaj na potwierdzenie od nas. Poza tym otrzymasz sms i e-mail z kodem, z pomocą którego nadasz paczkę w Paczkomacie. Kod zwrotu jest ważny 72h.  

Żeby wysłać paczkę usuń starą etykietę, jeżeli używasz to same pudełko, w którym otrzymałeś zamówienie. Na kartonie umieść kod zwrotu. I nadaj paczkę w Paczkomacie.

Nasz sklep gpls.pl dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl